Geoblog.pl    kastaniety    Podróże    Romania 2007    Trasa Transfogarska - zimno :)
2007

Trasa Transfogarska - zimno :)

Rumunia
Rumunia, Trasa Transfogarska

Na drogę prowadzącą do Transfogarskiej zjechaliśmy ok 16.
Im dalej, im wyżej, tym oczywiscie zimniej.
Warto wiec zatrzymać się na poboczu, by się ubrać. Na górze może się nie chcieć wyjść z samochodu w spodenkach..
W drodze machał nam z nieba chmurny misiek:), poznaliśmy gromadę psiaków (znowu wcale a wcale niegroźne:) ).
Na najwyższym punkcie byliśmy ok. 18:30.
Tam w 'cabanie' wypiliśmy herbatę.
Wzdłuż drogi porozstawiane były stoiska. Większość juz była nieczynna, prawdopodobnie ze względu na pogodę - zzzimno, mokro, mglisto...
Na jednym ze czynnych jeszcze stoisk kupiliśmy gorącą gotowaną kukurydzę i po półgodzinnej przerwie zaczęliśmy zjeżdżać w dół.
Minęliśmy jeszcze stadko koni pasących się przy drodze.

Droga w dół dłużyła się. Zjechaliśmy na dół po.. 22? Ciemno już było i późno:)

Planowaliśmy zanocować gdzieś po drodze. Chciało nam się rozkładać namiot.
Jednak okolice nie wyglądały na tyle przyjaźnie, żebyśmy mogli czuć się całkiem swobodnie we dwoje. A poza tym chyba coś mnie brało (trochę jednak zmarzliśmy). Odpuściliśmy wiec i szukaliśmy noclegu pod dachem.